VN-RENDEZVÉNY

2018.09.10. 06:59

Nagy volt az érdeklődés a Vas Népe-bevásárlónapokon

Megkönnyítettük olvasóinknak az évszakváltást. Jól jártak, akik kuponfüzetükkel hétvégén ellátogattak a Praktikerbe és a Family Centerbe, hiszen majdnem húsz üzletben vártak rájuk szuper kedvezmények.

Tóth Kata

Rengetegen gondolták úgy, hogy ráfér az otthonukra és a kertjükre az őszi megújulás: a Praktikerben gondoskodhattak arról, hogy felkészítsék lakásukat a fűtési szezonra, de jó volt az alkalom a kerti termékek beszerzésére is. Élénken érdeklődtek a vásárlók vasárnap délelőtt a kandallók iránt, és kelendőek voltak a szerszámgépek, festékek, építőanyagok (zsákos cement, beton), a konyha- és a hálószobabútorok. Három pénztár működött a barkácsáruházban, és a csempeáruknál állt a sorok vége. Egyéb apróságok mellett három zsák csemperagasztóval araszolt a pénztár felé a sárvári Dienes család. A lakásfelújításuk vége felé tartanak, a fürdőt csempézik, járólapozzák, ahhoz vittek anyagot. Id. Veréb István, a Haladás birkózószakosztályának vezetőedzője is a Praktikerben vásárolt, méghozzá gesztenyeszínű Xyladekor vastaglazúrt egy belső ajtó és egy forgószék festéséhez. Megtudtuk: a Vas Népe-bevá­sárlónapokon nagyon sok vevő használta kuponját az áruházban.

Jól jött a kupon: a DM-ben több mint 5 ezer forintért vásárolt Mihályfi Ottóné, 10 százalék kedvezményt kapott Fotók: Szendi Péter

Pár lépésnyire a Praktikertől, a Family Centerben találkoztunk olyanokkal, akik előre listát készítettek a ruhatáruk felfrissítéséhez, mások hagyták, hogy a színek, minták, szép szabásvonalak inspirálják őket. Kihagyhatatlan lehetőségeket kínált a kétnapos akciódömping: szombaton és vasárnap mindenki 15–50 százalék kedvezménnyel vehette meg a kiszemelt a darabokat. Sportos-masszív bőrszandált nézett ki magának a Humanic-ban a szombathelyi Borsos László, vasárnap a gyerekeivel tért vissza, hogy megvegye. Előtte még a budmil márkaboltban felpróbált néhány őszi cipőt. A budmilban szombaton majdnem félszáz kupont hagytak ott olvasóink, akik most olcsóbban vihették a teljes árú termékeket: több méretben fogytak a rózsaszín, szürke, kék pulóverek, a széldzsekik; a férfiak a hosszú ujjú ingeket keresték. A BLA-BLA Fashion a teljes készletét féláron adta, ennek megfelelően legkevesebb nyolc-tíz vásárló mindig keresgélt az S.Oliver és Devergo pólók, ingek, farmerek között a viszonylag kis alapterületű üzletben. A Rádió 1 műsorában hallották Takács Szilviáék az akció hírét, a családfőnek választottak a boltban inget, nadrágot.

Alkalmi fekete cipőt próbált Dobos Petra – a párja, Polgár Gábor mondott véleményt

A Líra könyváruházban is érdeklődtünk: Pál Andrea üzletvezető azt mondta, hogy az előzetes várakozásuknak megfelelően sokan vittek kötelező olvasmányokat, ezenkívül az iskola, a szerelem és az életmód, önfejlesztés témájú könyvek fogytak a legjobban. Légy jó mindhalálig, Pál utcai fiúk, Vuk – ezek voltak a legnépszerűbb kötelezők és ifjúsági könyvek. Ezenkívül Meghan MarchVéletlen szeretők című romantikus-erotikus regénye és Raphaëlle Giordano: A második életed akkor kezdődik, amikor megérted, hogy csak egy van című bestsellere bizonyultak náluk a legkeresettebbnek a hétvégén. – Ez egy nagyon jó könyv, könnyed stílusban vezet el a megoldáshoz, ha megakadunk vagy mélyponton vagyunk az életünkben. Sok ezotériával, pszichológiával, theta-healinggel kapcsolatos könyvet olvasok, nekem segítenek – hallottuk a Tamásiból származó, most Ausztriában élő Mátics Tímeától, aki szombaton már megvette a Lírában Müller Péter egy könyvét, Sally Chriestie romantikus regényét, A király kurtizánjait, és vasárnap is visszatért a Ragaszkodja a boldogsághoz című kreatív munkafüzetért. A hétvégén úgy döntött, hogy lemond a ruhavásárlásról a könyvek javára.

Szalai Elina új szerzeményével: A Suli rémei – A rémek sulija 1. kötetével
a Líra könyváruházban

Ardati Lili A Suli rémei – A rémek sulija című sorozatának második részét már olvasta, most az első kötetért (Gyöngyvér és a Lidérvár) ment a könyvesboltba a szüleivel a celldömölki Szalai Elina. Az édesanyja bepakolta a táskájába a kuponfüzetet: 12 éves lányukkal, akit nagyon érdekelnek a tinédzserek életét mesélő, az Egyiptommal foglalkozó és az emberi testről szóló könyvek, a történelem és a földrajz, megegyeztek, hogy ezúttal egy könyvet választhat.

Mindkét napon sokan érdeklődtek a Retro Optikában, és a legtöbben oda is kuponnal érkeztek, amivel 10 százalék engedménnyel vásárolhattak. Keresték az új olasz napszemüvegeket, népszerűek voltak a Ray Ben márka termékei, az üzletben szemvizsgálatot is kínáltak.

Lakásfelújításhoz vett zsákos árut Dienes Péter és Dienesné Csorba Martina, kisfiuk, Péterke is segített

Teljes árú cipőit és táskáit adta kupon ellenében 20 százalékkal olcsóbban a CCC. A szombathelyi Polgár Gábort és Dobos Petrát próba közben faggattuk. – Őszre keresek egy alkalmi fekete lábbelit, van egy szép sárga nadrágom, ahhoz – mondta Petra, aki rendszerint figyeli az akciókat, és igyekszik élni azokkal. Még javában válogattak, amikor elköszöntünk tőlük. Völgyi Szilvia üzletvezető-helyettes vasárnap az előző napról tudott beszámolni: egész nap rengetegen álltak a pénztáraknál, az iskolakezdés miatt sok gyerekcipőt, szandált vittek, kinti és benti használatra egyaránt. A vásárlóink az évszakváltás miatt természetesen a bőr félcipőket keresték leginkább az új kollekciónkból, de szandált és papucsot is vettek.

A DM-ben Mihályfi Ottóné bevásárlókosarába néztünk bele: illatszereket, sampont, öblítőt, egyéb háztartási dolgokat láttunk benne. Ötezer forint felett vásárolt a szombathelyi asszony, így a számla végösszegéből levonták a pénztárnál a 10 százalék kedvezményt. Kiderült, hogy a férjével cipőt is vettek délelőtt, ugyancsak kuponnal. – Nem tudok egy-egy terméket vagy termékcsoportot kiemelni, gyakorlatilag „mindent vittek”, akik bejöttek a boltba. Az ismerős vásárlókon kívül sok ismeretlen arcot is láttam, a környező falvakból, vidékről is érkezhettek a vevők – mondta Pappné Bazsó Hajnalka üzletvezető.

Horváth Gábortól, a Hervis sportruházat üzletvezetőjétől megtudtuk, nincs okuk panaszra, jól fogyott minden – a biciklik, a cipők, a textiláru, a tornadresszek, az iskolatáskák is –, és azt is, hogy elképesztően sokan mentek be a Hervisbe. A márkák közül náluk tartja a népszerűségét a Nike, a textil termékek közül pedig feltörekvőben van, a fiatalok körében egyértelműen hódít az Under Armour. A kedvezőbb árfekvésű futócipőket és a több tízezer forintos túracipőket is keresték, szezonja most igazán a szabadidőcipőknek van, valamint a teremsportokhoz használt lábbeliknek.

Családokat, párokat is láttunk vasárnap dél körül a Coffee Shop Company asztalainál, ott tíz százalék jött le a fogyasztás árából. Nemcsak helyben kávéztak, sütiztek náluk a látogatók: sokan elvitelre kérték a finomságokat, a kávékülönlegességeket, sajttortákat.

Szombaton kitelepült a Family Centerbe a Rádió1 – tőlük nem messze a Vas Népe standjánál vártuk olvasóinkat. Fogytak a receptkönyvek, a Magyar Konyha Magazin, új előfizetőink kávéfőző, kávédaráló, smoothie-maker, botmixer, késkészlet, iskolatáska, porszívó vagy hűtőtáska közül választhattak maguknak ajándékot.

 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában