Támogatott tartalom

2021.11.26. 19:00

Home office és rugalmasság – az SPS családbarát és szerethető munkahelyként szolgáltat ügyfeleinek

A Vas megyében 22 éve jelenlévő, több mint 300 főt foglalkoztató többügyfeles szolgáltatóközpont rábahídvégi székhelyéről és szombathelyi telephelyéről szolgálja ki magyar és nemzetközi, világviszonylatban is jelentős partnereit – tevékenysége pedig egyedülálló a régióban.

A Swiss Post Solutions piacvezető az üzleti folyamat-kiszervezés és a dokumentumfeldolgozáshoz kapcsolódó innovatív szolgáltatások területén, magyar, német és angol nyelven segíti ügyfeleit magas színvonalú HR/pénzügyi, dokumentumfeldolgozási, és lízingszolgáltatási megoldásaival.

Az SPS-nél azonban jól tudják, hogy ez a minőségi szolgáltatás nem sikerülhetne munkavállalóik nélkül, ezért kiemelten nagy hangsúlyt fordítanak dolgozóik elégedettségére és elkötelezettségük növelésére. Ezt mi sem bizonyít jobban, minthogy 2020-ban országos pályázaton Családbarát Vállalati címet nyertek, 2021-ben pedig szintén országos megmérettetésben szereztek Szerethető Munkahely oklevelet, illetve közösségépítő tevékenységeikért ezüst minősítést érdemeltek ki a HRKOMM Awardon. „Valamennyi díj jó visszajelzés számunkra eddigi munkánkról, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy ezen az úton tovább haladva, még jobb munkahellyé váljunk.” – mondta el egy korábbi interjúban dr. Balikó Zoltán, a vállalat ügyvezető igazgatója.

Aki az SPS-nél dolgozik, egy fiatalos, dinamikus közösségbe, emberközpontú vállalati kultúrába érkezik, és megtapasztalhatja, milyen érzés egy családbarát és szerethető vállalatnál dolgozni, ahol tudatos rugalmassággal ügyelnek a munka és a magánélet egyensúlyára. Részt vehet többek között a rendszeres dolgozói felmérésekben, amelyek által visszajelzést adhat a cég számára annak erősségeiről és fejlesztendő területeiről egyaránt – a vezetőség ugyanis kiemelt figyelmet fordít a dolgozókkal folytatott párbeszédre. Továbbá tagja lehet egy olyan fejlődésre ösztönző közösségnek, ahol ingyenes nyelvtanfolyamokkal és szakmai képzésekkel segítik a dolgozókat karrierjük építésében, és ahol egy belső kommunikációs csapat színes ötleteivel tesznek azért, hogy valóban jól teljenek a munkában töltött hétköznapok.

A vírushelyzet pedig megtanította a vállalatot arra, hogy miképp tudják kivitelezni az otthoni munkavégzést azokon a területeken, ahol a járvány kialakulása előtt ez nem volt jellemző – így az új normalitásban minden munkavállalójuk számára elérhető a heti két nap home office lehetősége. Emellett azonban céljuk az SPS közösség életben és egyben tartása is, éppen ezért folyamatos közösségépítő tevékenységekkel kapcsolják össze a vírushelyzetben szétszóródott csapatokat és teszik vonzóvá az irodai munkavégzést.

Az SPS jó példa arra, hogy a támogató, fejlett vállalati kultúra és a nemzetközi munkalehetőség külföldre költözés nélkül, hazánkból is elérhető – így munkavállalóik határokon belül juthatnak el határokon túlra, több műszak és hétvégi munkavégzés nélkül, irodai környezetben fejlődhetnek és építhetnek sikeres karriert.

A jelenlegi nyitott pozíciók a vállalat Facebook oldalán, illetve a swisspostkarrier.hrmaster.hu weboldalon érhetők el.

Ezek is érdekelhetik