Bronzérem a horgászbajnokságról

2018.08.15. 21:13

Németh Balázs pályafutása egyik legszebb eredményét érte el az ob-n

Bronz éremmel tért haza a III. feeder method országos egyéni horgászbajnokságról a rábapatyi Németh Balázs.

Tóth Gábor

Németh Balázs pózol boldogan a harmadik helyért járó díszes trófeával

Fotó: Fish Farm Horgásztó Zsennye

Az országos feeder method egyéni horgászdöntőnek a székesfehérvári, 6 hektáros Palotavárosi-tó adott otthont. A döntőre selejtezőkön lehetett kvalifi kálni. Három selejtezőt rendeztek, mind a hármat Székesfehérváron, minden versenyből a 20 legjobb, vagyis összesen 60 horgász jutott be a fi náléba – összesen 180-an neveztek a kvalifi kációs viadalokra. A döntő négy napig tartott, három, egyenként ötórás fodulóból állt, pontozás alapján alakult ki a végső sorrend – a több mint kétezer tagot számláló Fish Farm Horgásztó Zsennye színeit képviselő rábapatyi Németh Balázs végül az előkelő harmadik helyen zárta az év egyik legrangosabb versenyét.

– Több mint tíz éve horgászom versenyszerűen, kilenc éve vagyok szponzorált, profi Trabucco-versenyző, csa patban szereztem világbajnoki ezüstérmet, évek óta tagja vagyok a szűk országos élmezőnynek, az egyéni ob-n voltam például negyedik és hatodik helyezett, nyertem nemzetközi viadalokat, de a mostani bronzérmemre vagyok a legbüszkébb

– árulta el Németh Balázs. – A selejtezőből még viszonylag könynyedén kvalifi káltam magam a döntőre, ám Székesfehérváron roppant erős, rutinos mezőny jött össze, minőségi ellenfelekkel kellett megmérkőzni. Nehezítette a versenyt a rekkenő hőség is. Alaposan felkészültünk az ob-döntőre. A segítőmmel, Kiss Renátával előzetesen jónéhány napot eltöltöttünk a Palotavárosi tavon, igyekeztünk kiismerni a vizet, kidolgozni a győztes taktikát, megtalálni például az etetőanyag megfelelő összetételét. De a befektetett munka szerencsére meghozta a gyümölcsét, nagyon szép eredménnyel tértünk haza. Boldogok voltunk, ugyanakkor sokat azért nem ünnepeltünk, mert a szezonnak még nincs vége. Szeptemberben például a zsennyei klubtársaimmal Kaposváron veszünk részt az országos csapatbajnokságon – felkészült, ütőképes csapattal utazunk, mindenképpen megcélozzuk a dobogót. Emellett néhány meghívásos olaszországi versenyen is megpróbálok még részt venni.

Németh Balázs, Csóka Alex és Kurutsa Sándor után a Fish Farm Horgásztó Zsennye harmadik egyéni ob-érmes versenyhorgásza. A székesfehérvári országos döntőbe a Fish Farm egy másik horgásza, Kozsán Péter is bejutott. Az egyházashollósi pecás végül a 36. helyen fejezte be a viadalt