Olvasó

2013.03.08. 14:19

Időben kapott választ a fürdőtől

Dr. Jánosa András 2013. február 5-én, e-mailben érkezett panaszlevelére 2013. február 20-án postáztuk válaszlevelünket - írta Vancsura Miklós a Sárvári Gyógyfürdő Kft. ügyvezető igazgatója.

Vancsura Miklós

Ez megfelel a Sárvári Gyógyfürdő Kft. protokolljának, miszerint a panaszkönyvbe tett megjegyzésekre 30 napon belül, e-mailben érkezett panaszokra a kivizsgálást követően a lehető leghamarabb, de legfeljebb 15 munkanapon belül válaszolunk. Büszkék vagyunk arra, hogy évente 725-750 ezer fürdővendéget fogadunk, a hozzánk beérkezett panaszok száma pedig kb. 40-50 darab ugyanezen időszakra. Arra is büszkék vagyunk, hogy a dolgozók viselkedésével, munkájával, hozzáértésével kapcsolatban nem mérhető a hozzánk beérkező panaszok száma. Levelünkre a vendég válasza 2013. február 25-én e-mailben megérkezett, a Vas Népében 2013. február 28-án mégis az jelent meg, hogy őt válaszra sem méltattuk.

Továbbra is sok szeretettel várjuk kedves vendégeinket!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!