Sport

2006.09.22. 02:26

A rali ob I-ben most nem termett babér

Pécs (fp) - Két vasi páros is ott volt az ob I. idei záróversenyén, a 39. Allianz Hungária ralin.

Mórocz Zsolt

Az A8-as kategóriában a Hadik Ralley Team képviseletében egy Mitsubishi Lancer EVO VIII-assal indult Cseri József-Nagy Dénes szombathelyi duó végig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtva összetettben a 19., míg a géposztályban a nyolcadik helyet szerezte meg. Nem tarhatott sokáig azonban Cseriék öröme, mivel rajtuk kívül álló okok miatt a verseny után kizárták őket. Történt, hogy a Pacotti Csapat, amelytől az autót bérlik, benne felejtett egy olyan alkatrészt, amely csak az N kategóriában megengedett. Miután erre fény derült, törölték az eredményüket.

Az N4-esek között versenyző ifj. Magyar Miklós-Kiss Patrik kettős sem járt szerencsével: az EVO IX-essel az összetett 12. és a kategória harmadik helyéről esett ki. Ezt egyértelműen én szúrtam el, az egyik kanyarnál nem koncentráltam, lemaradtam az itinerről. A sza-lagkorláton landoltunk, be- szorult az egyik kerék a korlát közé, nem tudtunk tovább menni - árulta el ifj. Magyar Miklós, hozzátéve: azért siettek az utolsó gyorsaságin, mert azt hitték, 15 másodperc hátrányban vannak a harmadik helyezett Osváthékhoz képest. Ezzel szemben nekik volt hét másodperc előnyük, de ez már csak a kiesés után derült ki. A Magyar Autósport SE duója nem szeretné rossz szájízzel befejezni az idényt, ha lehetőség lesz rá, a környező országokban még szívesen mennének néhány kört az EVO IX-essel.

A rali ob II-ben a Magyar Autósport SE Rácz Attila-Rácz Szabolcs kettőse (Suzuki Swift 1.3 GTI) abszolútban az ötödik, az A-csoportban pedig a második helyet szerezte meg.

Az N4-esek között versenyző ifj. Magyar Miklós-Kiss Patrik kettős sem járt szerencsével: az EVO IX-essel az összetett 12. és a kategória harmadik helyéről esett ki. Ezt egyértelműen én szúrtam el, az egyik kanyarnál nem koncentráltam, lemaradtam az itinerről. A sza-lagkorláton landoltunk, be- szorult az egyik kerék a korlát közé, nem tudtunk tovább menni - árulta el ifj. Magyar Miklós, hozzátéve: azért siettek az utolsó gyorsaságin, mert azt hitték, 15 másodperc hátrányban vannak a harmadik helyezett Osváthékhoz képest. Ezzel szemben nekik volt hét másodperc előnyük, de ez már csak a kiesés után derült ki. A Magyar Autósport SE duója nem szeretné rossz szájízzel befejezni az idényt, ha lehetőség lesz rá, a környező országokban még szívesen mennének néhány kört az EVO IX-essel.

A rali ob II-ben a Magyar Autósport SE Rácz Attila-Rácz Szabolcs kettőse (Suzuki Swift 1.3 GTI) abszolútban az ötödik, az A-csoportban pedig a második helyet szerezte meg.

Az N4-esek között versenyző ifj. Magyar Miklós-Kiss Patrik kettős sem járt szerencsével: az EVO IX-essel az összetett 12. és a kategória harmadik helyéről esett ki. Ezt egyértelműen én szúrtam el, az egyik kanyarnál nem koncentráltam, lemaradtam az itinerről. A sza-lagkorláton landoltunk, be- szorult az egyik kerék a korlát közé, nem tudtunk tovább menni - árulta el ifj. Magyar Miklós, hozzátéve: azért siettek az utolsó gyorsaságin, mert azt hitték, 15 másodperc hátrányban vannak a harmadik helyezett Osváthékhoz képest. Ezzel szemben nekik volt hét másodperc előnyük, de ez már csak a kiesés után derült ki. A Magyar Autósport SE duója nem szeretné rossz szájízzel befejezni az idényt, ha lehetőség lesz rá, a környező országokban még szívesen mennének néhány kört az EVO IX-essel.

A rali ob II-ben a Magyar Autósport SE Rácz Attila-Rácz Szabolcs kettőse (Suzuki Swift 1.3 GTI) abszolútban az ötödik, az A-csoportban pedig a második helyet szerezte meg.

A rali ob II-ben a Magyar Autósport SE Rácz Attila-Rácz Szabolcs kettőse (Suzuki Swift 1.3 GTI) abszolútban az ötödik, az A-csoportban pedig a második helyet szerezte meg.

A rali ob II-ben a Magyar Autósport SE Rácz Attila-Rácz Szabolcs kettőse (Suzuki Swift 1.3 GTI) abszolútban az ötödik, az A-csoportban pedig a második helyet szerezte meg.

Ezek is érdekelhetik