2009.02.05. 18:48
Nem vett telefont, mégis hónapról hónapra megérkezik a mobilszámla
<b>VN</b> - Olvasónknak telefonszámlát hozott a postás, ami azért volt meglepő, mert egyáltalán nem is vásárolt mobilkészüléket. A szolgáltató megnyugtatta a panaszost, az esetből nem származhat baja, de lehet, hogy az ügy így is a rendőrségen folytatódik.
Egy Szombathelyhez közeli településen élő olvasónk nem vásárolt ugyan készüléket, szeptemberben mégis váratlanul számlát kapott a Pannon mobilszolgáltatótól.
A történet kiderítése érdekében a panaszos felkereste a szolgáltató szombathelyi irodáját, ahol kiderült: valaki a "0 forintért elviheti akcióban" két kártyafüggetlen telefont "vásárolt", s őt és a fiát jelölte meg számlafizetőként.
A számlán vevőként szereplő személy az általa megadott lakcímen már vagy tíz éve nem tartózkodik, feltételezhetően hajléktalan. A számlákon található két telefonszámot pedig nem lehet felhívni.
A tartozás immáron 100 ezer forintra rúg. A szolgáltató megnyugtatta a panaszost, az esetből nem származhat baja.
Amennyiben azonban azt feltételezi olvasónk, hogy személyes adatait jogtalanul adták meg a mobilszolgáltató számára, rendőrségi feljelentést tehet.