Kié lesz a lantkirály - Benkő Dániel feleséget keres (TV-jegyzet)

Benkő Dániel feleséget keres több részre tagolt televíziós hölgymustra keretében, nos, ettől kéne össznépileg, vagy legalább célcsoportilag hátast dobni. Megnéztük az első részt, azt még értjük, hogy műsor, meg nézettség, de azt már nem teljesen, hogy mire is jó az egész. Jegyzetünk.

Török Tibor

A kertévéken már csak a tényleg elvetemült zsurnaliszták kérik számon, hogy miért tetszenek lehidalni kutyába, ugyanis erre a roppant frappáns válasz úgy hangzik: mert erre van igény. Kétségkívül sikerült az általános minimumszintet annyira levinni, hogy a léc alatt már egy lapostévé is maximum fektetve csusszan csak át. De korántsem biztos, hogy  mindez a szórakoztatóipari média hibája – elég egy önkormányzati, vagy parlamenti közvetítésbe belenézni, hogy az általános nívótól enyhébb lefolyású szívattakot kapjunk.

A jelen médiahelyzet mellékhatása, hogy akármivel már nem lehet nézettséget elérni, hiszen a néző agyát a sorozatos szőnyegbombázással sikerült tökéletesen immunissá tenni a napalmmal és az ekrazittal szemben, és a pillája sem rebben a mainstream megoldások láttán. Tehát valami ultrabazi durranás és nagy feszítőerejű robbanóanyag  kell ahhoz, hogy a televízióra fogékony népesség felriadjon a karosszékben vagy délukrán bőrgarnitúrán.

Ekkor húzzák elő a csodafegyvert, a magyar média wunderwafféját, a vállról indítható Benkő Dánielt, akiről köztudott, hogy celeb (aki nem ismeri e nevet, az nem célközönség és célcsoport, de ennek csak örüljön), gyakran zenél úgy, hogy pénisze nem csak viszonylag, hanem tevőlegesen is szabadon lengedez lágy májusi szellőhöz hasonlatosan. Továbbá dzsungelben is szokott celebkedni, ott pedig nem  mindig lant-, hanem esetenként inkább recskaművész. Tud egyebet is, ám kövezzenek halálra a marketing és médiamenedzserek ötkilós sajtóanyagokkal, mert arra már nem emlékszem pontosan, hogy ismert szépségek fenekét, cicijét vagy punciját festette meg, esetleg öntötte sószoborba. Azonban nem is ez a lényeg, hanem a hónapok alatt felépített, a bulvármédia-fogyasztóban tudatosuló kép, miszerint a pasas kicsit lökött, ha valamilyen szövegkörnyezetbe kerül, azt tuti látni kell, mert ott eksön lesz, nem is akármilyen,  minimum 16 pluszos tartalom képileg.

Ha Benkő Dániel feleséget keres, az héthatárra szóló esemény, amiről nem maradhat le a kellőképpen kondicionált és képben lévő felhasználó, néző, látogató. Mert azt már tudjuk, hogy BD ennél ártalmatlanabb szituációkból is maximumot hozta ki, itt viszont minden róla szól. Amikor tehát tizenhat nővel engedik össze, akkor Noszály Sanya összecsomagolhatja Molnár Anikót, hogy elhúzzanak Izlandra, ahol egymás vállán kisírhatják magukat egy exkluzívan közvetített homevideó keretében, mert mostantól a Kárpát-medencében egyetlen Nagy Ő létezik csak, amíg világ a világ: Dani király.

Kérdés, hogy emberünk rögzült-e annyira a köztudatban szex-szimbólumként, mint a marketingtervben szerepelt. Ez a pasik miatt fontos, mivel a hapsik látni akarják, ki az a tizenhat elszánt, rettenthetetlen spártai, a megnyerhetetlen küldetéseket és alázást is vállaló szexuális kommandós. (Úgy sejtem, nincsen olyan férfiember, aki Benkő művész úr mögé helyezné magát az alfahímek falka-rangsorában.) A női közönség miatt a műsor az érzésekre is ki van hegyezve, konkrétan a szerelemre, ami természetesen épp a forgatáson lobban majd fel Dániel szívében. A lamúr az már csak ilyen, alig várja, hogy tévéműsor  legyen a kedvéért, és rögtön veres zászlóként az égre lobog fanfárok érces hangja mellett.

Így már az első adást belengi a fülledt erotikába gabalyodott romantika (elöl-hátul lyukas fehérnemű és nyelves csók ajándékba), tapizás, érzelmektől rebegő szempillák, sex&love-mondatokkal: éterien gyönyörű vagy. És mondd csak, tényleg nincsen rajtad bugyi?

Van egy kis Lúzer FC fíling is, a kereskedelmi média is kezd rájönni arra, amire a szexoldalak már régen rájöttek: már nem annyira a szép testű modellekre bukik a nép, hanem a lelkes amatőrök kufircolására, a kétszer három kiló szilikon, meg a mindig erektív 22 centi már non-trendi és teljesen avítt.

A Benkő-csajok is a népből valók, de ez ne tévesszen meg senkit. Médiaterméket látunk a képernyőn: kitalálták, eltervezték, legyártották, realizálták és megpróbálták valóságosnak álcázni.

Kíváncsian várom a nézettségi adatait, bevallom, szájtátva lestem, pár elhaló bakker, ne már,  kíséretében – persze, rossz közönség vagyok, mert már azon járt az agyam, oké ez most jön ezerrel, de kiből lesz médiatermék Benkő Dániel után?

A műsor promója:

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!