Marketingtervek

2019.10.08. 07:00

Városmárkák Vas megyében – Körmend koordinált, a programot egy nemzetközi projekt támogatta

Egyedi városmárka-alakítás érdekében fogott össze Körmend koordinációjával Szentgotthárd, Őriszentpéter és Vasvár. A programot egy magyar–osztrák–szlovén európai uniós projekt támogatta.

Pogács Mónika

Körmendre jellemző a kulturális alapú városfejlesztés, a közterek revitalizációja. A projektben ennek szellemében vettek részt. A képen Bebes István polgármester

Fotó: Jámbori Tamás

Az eredményeket hétfőn a városháza nagytermében ismertették. – A marketingtervek a városlakóknak is szólnak. Ezek a fejlesztések szervesen kapcsolódnak a korábbi elképzelésekhez – mondta Bebes István, Körmend polgármestere. A konferencián a városmárka-koncepciókat egyen­ként is bemutatták.

Körmendre jellemző a kulturális alapú városfejlesztés, a civil szervezetek támogatása, a közterek, közösségi terek revitalizációja. Az élhető, szerethető, fenntartható, nyugati típusú magyar kisváros koncepciója határozta meg eddig is a városfejlesztési döntéseket. Így született meg most a Körmend – több, mint gondolnád szlogen. A stratégiai célok közt szerepel a további közösségépítés, a kulturális programkínálat bővítése.

Körmendre jellemző a kulturális alapú városfejlesztés, a közterek revitalizációja. A projektben ennek
szellemében vettek részt. A képen Bebes István polgármester
Fotó: Jámbori Tamás

Őriszentpéter passzív és aktív pihenésre is alkalmas hely, az Őrség történeti, néprajzi, tájegységi központja a természet közelségében. A városmarketingben a Kéz a kézben erdőn, réten át szlogen jelenik meg ezentúl.

Szentgotthárd földrajzi elhelyezkedésére és múltjára épített a marketingkoncepció kialakításában. Így született meg az Egy város, három ország szlogen. A település az ország legnyugatibb városa a magyar–osztrák–szlovén hármas határon, az itt élők mindennapjait a kultúrák szerves összefonódása határozza meg.

Vasvár kisváros, környezetbarát település. Geotermikus energiáit egyre szélesebb körben hasznosítja. Erre alapozva alakult ki a Smaragd város márkamondat és koncepció. A „zöld” Vasvár infrastruktúrája a fejlesztési stratégia alapján 2050-re teljes mértékben megújuló energiára épülhet, és környezettudatosság jellemezheti minden szinten.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában