Szombathely

2010.02.24. 03:28

Fontos marketingmunkát végeznek a kőszegi Tourinform irodában

A kőszegi Tourinform iroda munkatársai nagyon fontos marketingmunkát végeznek. Sokrétű, színes tevékenység jellemezte a tavalyi évüket. Kiállításokon, vásárokon vettek részt itthon és külföldön is.

Némethy Mária

A Tourinform iroda feladata volt a folyamatos adatgyűjtés, az információk rendszerezése, továbbítása, havi hírlevél szerkesztése a szolgáltatók és a turisták, az érdek- lődők részére, saját honlap és érintőképernyős információs torony működtetése.

A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett tematikus évek közül 2009 a Kulturális turizmus éve volt. Ennek alapján az irodát működtető egyesület 2009 júniusában meghirdette a Kőszegi Kulturális Kincskereső játékát. Az ingyenes program végén a résztvevők (170 fő) oklevelet és kitűzőt kaptak ajándékba.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

A Tourinform iroda feladata volt a folyamatos adatgyűjtés, az információk rendszerezése, továbbítása, havi hírlevél szerkesztése a szolgáltatók és a turisták, az érdek- lődők részére, saját honlap és érintőképernyős információs torony működtetése.

A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett tematikus évek közül 2009 a Kulturális turizmus éve volt. Ennek alapján az irodát működtető egyesület 2009 júniusában meghirdette a Kőszegi Kulturális Kincskereső játékát. Az ingyenes program végén a résztvevők (170 fő) oklevelet és kitűzőt kaptak ajándékba.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett tematikus évek közül 2009 a Kulturális turizmus éve volt. Ennek alapján az irodát működtető egyesület 2009 júniusában meghirdette a Kőszegi Kulturális Kincskereső játékát. Az ingyenes program végén a résztvevők (170 fő) oklevelet és kitűzőt kaptak ajándékba.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

A Magyar Turizmus Zrt. által meghirdetett tematikus évek közül 2009 a Kulturális turizmus éve volt. Ennek alapján az irodát működtető egyesület 2009 júniusában meghirdette a Kőszegi Kulturális Kincskereső játékát. Az ingyenes program végén a résztvevők (170 fő) oklevelet és kitűzőt kaptak ajándékba.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

Tavaly körülbelül 26 ezer kiadványt juttattak el az érdeklődőkhöz. Az irodában 8 ezer példányhoz jutottak hozzá, a szolgáltatóknál 6 ezerhez, postai úton 2 ezret küldtek szét, vásárokon, kiállításokon 8 ezer kelt el , a delegációk 2 ezer darabhoz jutottak hozzá. 2009-ben új kiadványok is készültek. Az Írottkő Natúrpark szállás- és vendéglátás kalauza (11 ezer); az Írottkő Natúrpark 2009. évi rendezvénynaptára (6 ezer); a Kőszeg gyöngyszemei (5 ezer) és a Natúrpark évszakok című kiadvány (5 ezer). Főként a turisztikai szolgáltatók, a kőszegi rendezvények és a natúrpark településeinek direkt reklámozására készült - a szolgáltatók anyagi támogatásával - az Írottkő Natúrpark kalauz című összefoglaló ökoturisztikai kiadvány (11 ezer).

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

A budapesti Utazás kiállítás és vásáron két helyszínen jelent meg a kőszegi Tourinform iroda. Ezek anyagi hátterét részben a turisztikai vállalkozók által befizetett támogatásból, részben saját erőből finanszírozták. (Kőszeg önkormányzata az Utazás kiállításon való megjelenés támogatásaként 300 ezer forintot vállalt, de ennek jóváírása nem történt meg bankszámlájukon.) Budapesten kívül utazási kiállításon Miskolcon és Debrecenben is képviselték Kőszeget és az Írottkő Natúrparkot. Prospektussal és helyi termékekkel voltak jelen májusban a németországi testvérvárosban megrendezett Vaihinger Messén. Októberben Sopronban, májusban Budapesten, a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében két napig bemutatkozási lehetőséget kaptak az EDEN-döntő helyezettjei, így nyertesként Kőszeg is. Májusban a kőszegi iroda kitelepült Lukácsházára, a lukácsházi lovasnapok rendezvényre, ahol kiadványokkal, prospektusokkal információs standot működtettek. Októberben a Gesztenyeünnep alkalmából települt ki a Tourinform iroda Velembe, ahol szintén információs pavilonjuk volt.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

Kőszeget és a natúrpark turisztikai szolgáltatóit képviselve a Nyugat-dunántúli Marketing Igazgatóságon keresztül prospektusokat, kiadványokat juttattak el az alábbi külföldi vásárokra is: a berlini, a milánói és a prágai utazási kiállításra.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!