Vélemény

2017.05.10. 19:52

Jó reggelt, Vas megye!

Még a kétezres évek végén történt, hogy egy nagy amerikai áruházlánc a vásárlókártyák forgalma alapján felállította a várandós nők profilját, és annak rendje és módja szerint személyre szabottan küldözgetni kezdték a kismamáknak a babaholmis kuponokat.

Budai Dávid

Egy alkalommal aztán egy tini is kapott babakupont, mire az apja óriási cirkuszt csapott, hogy mit képzelnek az ő lányáról. A cég statisztikusai azonban okos emberek voltak, a lány tényleg babát várt, csak erről apuci nem tudott. Az áruházi kémkedésből végül  óriási botrány keveredett. Nem értem, miért voltunk ilyen érzékenyek másfél évtizede, szerintem például kedves dolog a Google-tól, hogy személyre szabott hirdetéseket küldözget, de azért mindennek van határa. Az, hogy újabban a telefonok ultrahanggal kémkednek utánunk, már igazán felháborító. Nekem mindegy, nincsenek titkaim, de Deni, a denevérem már egy hete nem alszik.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!