Frissen Vasból

2021.11.17. 11:30

Szombathelyre érkezett a Salesworks – Gundel Takács Gábor is tartott előadást – fotók

A vasi megyeszékhelyre érkezett tegnap Magyarország legnagyobb portfóliójával rendelkező média-kereskedőháza, a Salesworks road­show-ja. Az ismert tévés, kommunikációs szakember, Gundel Takács Gábor napjaink kommunikációjáról tartott előadást.

VN

Salesworks,Gundel Takács Gábor, 20211116, ut, Szombathely, Unger Tamás / Vas Népe

Fotó: Unger Tamás

Megújult arculattal, partnerközpontú portfólióval folytatja a Salesworks. Termékválasztékuk 112 márkát, elsősorban a Mediaworks portfóliójába tartozó mintegy 200 terméket integrál, havi 7,7 milliós elérést biztosít, amivel a teljes lakosság 93 százalékát elérik – ez is kiderült a Martineum-beli találkozón, ahol elsőként Németh Balázs, a Salesworks Vas megyei értékesítési vezetője köszöntötte a vendégeket, vasi kis-, közép- és nagyvállalatok képviselőit. Mint mondta, a friss mérések alapján a Vas Népe továbbra is a legnagyobb területi lefedettséggel rendelkezik a regionális napilapok piacán, a vaol.hu-val kiegészülve pedig kikerülhetetlen média a megyében – hiteles és mértékadó hírforrásként tekintenek ránk olvasóink.

Majd Gundel Takács Gábornak adta át a szót. – 2020 tavasza óta jelentősen átalakult az életünk. A mobiltelefon-, az internet-előfizetések száma, az e-kapcsolatfelvétel is rohamosan nőtt, ahogy az internetes vásárlások is gyakoribbak lettek. Azóta van némi visszarendeződés. A hagyományos eszközökről nem szabad megfeledkezni, az online-ról pedig nem lehet nem tudomást venni – jelentette ki a céges megoldásokról szólva. Szét kell választani a szervezeti és a termékkommunikációt: másként kommunikálni a cégről és a termékről, és ezeket egymásra építeni – ezt is alapvetésként közölte.

Hangsúlyozta: el kell érni a marketingküszöböt: ha a cég üzenete nem megy át elég sokszor, akkor az nem lesz hatékony. Ha ­például egy cég hirdetése nemcsak egy alkalommal szerepel a megyei újságban, hanem a kampányidőszak teljes ideje alatt, akkor többeket elér. Fontos a keresztpromóció a különböző platformok, úgymint a print és az online között.

A folytatásban Horváth László, a Salesworks regionális értékesítési vezetője mutatta be szervezetüket. Mint mondta, saleshouse-ként a legnagyobb médiaportfóliót biztosítják a hirdetőknek az online és print­hirdetéseket kínáló saleshouse-ok, kiadók között. A tömegelérés mellett, ha kell, a tematizált és földrajzilag targetált célcsoportokat is hatékonyan érik el. Régiós szinten egyedülálló, amit képviselnek, köszönhetően a portfólióhoz tartozó napilapoknak, magazinoknak és az online oldalaknak. Csapatukban 300-an dolgoznak, hogy termékeiket megismertessék partnereikkel. Professzionális és naprakész szolgáltatásokat, szakmai érveken alapuló innovatív ajánlatokat kínálnak partnereiknek.

Németh Balázs úgy foglalta össze: – Elhoztuk az országos médiákat Vas megyébe. Elérhetővé tesszük az országos branddel rendelkező oldalak olyan költséghatékony felhasználását, amire eddig nem volt lehetősége egy Vas megyei vállalkozásnak. Ezt nyújtja a Salesworks.

Kiemelt képünkön: Gundel Takács Gábor a hagyományos és új eszközök viszonyáról is beszélt

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában