Dupla elismerés

2018.11.08. 07:00

Bükfürdő ismét kiérdemelte a Magyar Brands díjat

Másodszor vehette át a kiváló fogyasztói márka kategória Magyar Brands elismerő oklevelét a Bükfürdő Thermal & Spa, és az idén először odaítélt munkáltatói díjat is kiérdemelte a jelentős fejlesztések előtt álló gyógyfürdő.

Bakos Ágnes

Kétszeres elismerés. Boros László Attila, Inzám Andrea és dr. Németh Sándor

Fotó: Unger Tamás

– Egy ilyen díj, sőt kettő, nem öncélú, a fürdő saját márkáján túlmutat az egész városra, az egész környékre – mondta el köszöntőjében Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója.

Ezt hangsúlyozta dr. Németh Sándor, Bük polgármestere is. Elmondta, hogy a fürdőfejlesztés ütemezése, koncepciója és a fedezete is rendelkezésre áll, a gyógyászat erősítésére helyezik a hangsúlyt. A polgármester szerint a több mint 400 millió forintos felújítással újabb hasonló elismerésekre is rászolgál majd a fürdő.

Öröm, hogy már másodszor lehet itt – ezt Inzám Andrea, a Magyar Brands menedzsere mondta a tegnap megtartott ünnepélyes átadón. Ismertette, hogy évről évre a legsikeresebb 750 márkát választják ki, a Bükfürdő Thermal & Spa ahogy tavaly, idén is kiváló fogyasztói márka lett. Három részből tevődik össze a márkák értékelése – mondta el a háttérmunkáról Inzám Andrea. Egyrészt az adott márka mögött álló céget vizsgálják meg, hogy az gazdaságilag stabilan működik-e. Az ismertségről, kedveltségről piackutatást végeznek, ez a második szempont. Harmadrészt pedig egy zsűri dönt arról, mennyire építi jól az adott cég a márkát – ez utóbbiban erősödött legjobban az elmúlt évben a büki gyógyfürdő.

 

A másik elismerés a Magyar Brands történetében új: ez a munkáltatói márka, ezt is elnyerte idén a büki létesítmény.

– Alapvetően a pénzügyi és humánerőforrás-adatokon múlik a döntés, valamint a béren kívüli juttatásokon, a munkaerő megtartásán – sorolta a menedzser. És még egy érdekes szempontot is mondott: a piackutatás alkalmával, a márka ismertségén keresztül azt is mérték, hogy a válaszadók szívesen dolgoznának-e az adott cégnél, így a büki gyógyfürdőben.

A munkáltatói márka mögött számos elégedett dolgozó van – derült ki a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója szavaiból. Boros László Attila ismertette, hogy 176 dolgozójuk van. Az elmúlt három évben több mint 30 százalékkal emelték a béreket, senki nem dolgozik a fürdőn minimálbérért. A munkatársak sikeres megtartását ugyancsak kiemelte: a dolgozók átlagosan tizenegy éve dolgoznak itt. Széleskörű a cafeteria, és nem tervezik, hogy jövőre csökkentik ezeket a juttatásokat.

Több mint hatvan dolgozó részvényes a cégben, és igyekeznek nemcsak figyelembe venni, hanem érvényesíteni is a családbarát szempontokat, biztosítanak részmunkaidőt gyermekek és idős szülő ápolása miatt – sorolta a vezérigazgató, hogy mi mindennel érdemelték ki az elismerést.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában